Lid of donateur worden

Er bestaan verschillende mogelijkheden om lid te worden van onze vereniging of om de vereniging op andere wijze te ondersteunen

Volwaardig Lid

Al voor € 81 per jaar ben je en volwaardig lid van de NBV én afdeling Enschede. Registratie, administratie en betaling verlopen via de NBV.

Als volwaardig lid van de NBV en afdeling Enschede heb je de volgende voordelen:

• Je mag gebruik maken van de door de vereniging ter beschikking gestelde materialen zoals de wassmelter en de honingslingerruimte.
  • Je bent van harte uitgenodigd de bieproat avonden te bezoeken.
  • Verder word je uitgenodigd voor de nieuwjaarsreceptie, de winterzit, de jaarvergadering en de overige bijeenkomsten die worden georganiseerd.
  • Als je het leuk vindt mag je meedoen aan de zondagmiddagopenstelling van Het Koetshuis en voorlichting geven en honing verkopen aan bezoekers.
  • Je ontvangt het informatieve en prettig leesbare maandblad van de NBV.
  • Je imkeractiviteiten zijn verzekerd via de NBV.

Studentlid of cursist

Als je de cursus voor beginnende of gevorderde imkers volgt via onze vereniging dan ben je vanaf het begin van de cursus tot de diploma-uitreiking lid van onze vereniging, dit lidmaatschap is bij het cursusgeld inbegrepen.

Naast dat je de cursus volgt heeft dit de volgende voordelen voor jou:

• Je bent van harte uitgenodigd de bieproat avonden te bezoeken.
  • Als je het leuk vind mag je samen met ervaren imkers meedoen aan de zondagmiddagopenstelling van Het Koetshuis en voorlichting geven en honing verkopen aan bezoekers.
  • Je ontvangt het informatieve en prettig leesbare maandblad van de NBV.
  • Je imkeractiviteiten zijn verzekerd via de NBV.
  • Bovendien krijgen cursisten die na afloop van de cursus lid worden van de afdeling Enschede een gratis volkje van de vereniging om de geleerde imkerkennis direct in de praktijk te brengen, mits voldoende volkjes beschikbaar zijn.

De kosten voor de basiscursus bedragen €200,00 en aanmelden kan hier (https://www.bijenhouders.nl/cursussen/basiscursus/1f78zXTOJz#info).

Donateur

Wil je geen lid worden van de vereniging maar draag je de honingbij wel een warm hart toe dan kan je ons ook als donateur steunen. Wij nodigen je als dank voor je bijdrage uit voor onze nieuwjaarsreceptie en eventuele andere activiteiten die wij voor onze donateurs organiseren.

Je bent al donateur voor € 15,00 per jaar, hogere bijdragen worden uiteraard op prijs gesteld. Al naar gelang je bijdrage en je eigen interesse word je tevens uitgenodigd voor de bieproat avonden en de winterzit (vanaf € 30,00 per jaar).

Je opgeven als donateur kan hieronder via het formulier.

Je kan ons natuurlijk ook eenmalig steunen door een bedrag over te boeken naar onze bankrekening met nummer:

NL39 RABO 0310 4711 33 of door gebruik te maken van deze QR code:

Opgeven als donateur?