Rabo ClubSupport

Rabobank zet zich al jaren in voor lokale clubs. Zij vindt dat iedereen een club verdient. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterkt Rabobank clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Ons lid Abel Roozenboom heeft onze vereniging voorgedragen voor een financiële bijdrage. Leden van Zuid en Oost Twente hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Bedankt Abel voor het aanmelden van onze vereniging bij Rabo ClubSupport!

De leden van de Rabobank hebben via hun stem ervoor gezorgd dat onze vereniging het mooie bedrag van € 1.954,46 heeft mogen ontvangen voor de aanleg van een bijentuin met bijenstal.

Wij zullen er voor zorgen dat het bedrag goed besteed wordt bij de herinrichting van de tuin bij het Koetshuis (waarover later meer).