Zaterdag 20 augustus was het zover, het praktijkexamen van de basiscursus 2022. Alle cursisten zijn met vlag en wimpel geslaagd!

Wij willen alle cursisten van dit jaar hartelijk feliciteren met het afronden van de basiscursus en wensen hen heel veel succes en plezier in de uitoefening van onze gezamenlijke hobby.

Zaterdag 17 september as. vindt de diploma uitreiking plaats in het Koetshuis. Uiteraard zijn alle geslaagden daarvoor van harte uitgenodigd met hun partner en overige gezinsleden. Maar ook al onze leden zijn van harte welkom om te delen in de vreugde. We beginnen om 10:30 uur.

Hopelijk komen we elkaar nog veel tegen op bieproat avonden of andere bij-eenkomsten. Er valt nog zoveel te leren en te ontdekken over de bij. De basis is gelegd, nu is het aan jullie. De deuren van ons Koetshuis staan altijd voor jullie open.