Ondanks het regenachtige koude weer was de Twentse Landdag een groot succes voor onze vereniging.

In het Koetshuis was het droog en gezellig. Net als voorgaande edities van de Landdag hebben wij pannenkoeken gebakken. Met een kop verse koffie erbij was het een fijn plekje om even op te warmen. Ook kon je bij ons traditiegetrouw terecht voor het rollen van echte bijenwaskaarsen.

Dit jaar verkochten we voor het eerst ook bijenhotels en keukenschorten met geborduurde bijen. Beide vielen goed in de smaak, net als onze honing en overige bijenproducten.

We zijn nog de hele maand oktober open voor publiek, op zondagmiddag tussen 13:00 en 16:00 uur. Dus als u nog een potje honing, propolistinctuur of propoliszalf wilt bemachtigen dit jaar kom dan zeker even langs!